21 January 2012

long time no see peeps~

halluu~ weeee cuti dh pun start..n aku dh unn smpi umh
smlm x update coz busy~ hahah busy sbb ape korunk x yah taw la..
x sume bnde kte bole share ann?

nk cter sal arini laa~
arini aku n mama papa adek n aku shopping sakan la kat OU..
hmmm cozen aku ameer x join sbb die balek umh mak die arini..
oh lpe nk ckp yg ameer tuh dok umah aku skrg...heheheheh kte nye keje dekat dri umh aku!
tutup cter tdi!! deng~
shopping n shopping~
beli ape? xde mnde unn..aku just beli fon baru, buku2 n comics as usual~
bosan~ sbnrnye aku xtaw nk tulis ape pada belogg kali ni..
idea sudahh kering kontang~
dh la esk family dri johor aku dtg umah . hmmm bukan x ske but,
x biasa r ngan diorunk~ idup aku n idup family kat sne len.
so aku x phm diorunk!!!
umh dh kemas dh..yela tetamu nk datang...accept bilek aku la
okay stor tu wat pe nk kemas ann? kemas cmne unn kejap je dh sepah ngan komik n wayar bagai~
bilek aku mmg stor serba gne...
dah! malas nk melalut~ x taw nk ckp ape dh..idop aku makin boring
kay la klu ade idea best2 aku update agie..
budbye!!

No comments:

Post a Comment