2 January 2012

kids~

hallu kuci muci bloggie~
ari ni nk cter sal smlm..kay smlm aku overnight kat umh opah.
huhuhu sje2 rndu opah...then smpi2 sne je aku dgr sore bdk2 jerit2 excited.
"yeah2 kakak farra! kakak sarra!" yahhhh not them...!!
theserabots sudah dtg...cozen kecik aku..
arisa n haris...haih..korunk ni~

hahah ni family haris n arisa...
diorunk dua kat dpn tuh...
 kayy sprti yg korunk taw aku mmg x ske bdk2! annoying taw kdg2..hahah
diorunk tu pon rapat2 ngan aku bkn ape....nk bodek suh aku beli jajan..
skrg dh pndi nk bodek men ipad...sbb kn aku syg diorunk aku bg jela...

yg aku x thn nyee...pg2 dh wat aku bengang..
dlm kol 8 pagi tu dh jerit2 kejut aku!
"kakak farra bgun! solat subuh!" heh? kol 8 solat subuh? hahah
haih geram..x cukup ngan tuh...diorunk lompat2 atas katil and.....
BUKKKK!!!~ pijak2 aku...wahhh spe x geram..
trus aku bgun n baling bntal kat diorunk...diorunk gelak je tgok aku
x smpi ati nk marah diorunk hahahah
comeycomey~

diorunks la stu2 nye bdk2 yg aku bole rpt..hahah yg len? bek jgn rapat ngan aku~
then stu lgi adek diorunk yg aku ske kco....
theJebek~ *alya kaisara*

*what are you looking at? bitch!!! *
hahaha tpu je...

kyahhhhhhh cmey nye awk ni jebekk~
wlaupon ssh nk knal org, cpt boring, n jebek je sntiasa...awk ttp comey~
agagagagag ske sgt ngan bdk alya ni...
comeycomeycomey~
*malang nye......die mesti nges ble nmpk aku...die x knl aku*
hahah

dh la tu...xde bnde nk tulis dah~
waaaaweeee~ farra dh ske bdk? hahahah

No comments:

Post a Comment