16 December 2011

ngek!!!!


hye korunk!!!!! arini nk cter bnde bengong ckit!!!!

 - kanata -

herm klu korunk pelik or x ske aku upload pic ntah pape ni
korunk ley bkk blek tab fb korunk blek...aku pon x maw korunk dok bce belogg aku yg boring ni!

- train hearnet -

omo~ ske nye die!!!!
kayyy farra aliah dh kembali kepada hobi lme die
yess die dh obses kn anime ntah pape ni blek...
bodo? heh klu korunk dh terminat bru korunk phm rse die cmne...

 wahhh character die....hush encem...(weng~)
okay mmg la ble kte tgok cartoon or bce comic...sme tu just alam fantasi n fiction...
tp ade aku kesa? asal kn aku bahagia!
mama dh x bg aku beli comic kerana rak comic aku dh berlimpah!!! hahah
tu la akibat bosan yg melampau!!



mood saye?: ngeng~ farra suda bercinta dgn lelaki 2D...hahah

No comments:

Post a Comment