31 December 2011

epi new year yaw!!!!

tuptaptuptap 2012 pon dh tiba.
should i say "waaaaaweeeee~" ?
i guess not!! hahah
2012 bermakna aku dh mkin tue...
aku kne jd more matured..
aku kne blek mktb semula.
and...aku kne start blaja semula...
gossshhhh!

yes seperti yg sume taw...bile new year mesti ade azam bru..
azam aku taun ni? hahah xkn brjaya la..taun2 lps nye azam unn x pnah jd
but nevermind...haha okay..
taun ni aku nk maintain pointer aku 3.0 keatas..x nk drop!
then aku nk kurus blek..hahah bole ke ni?
pastu aku akn dgr ckp mama papa...adek? wat pe nk dgr ckp die
mulut kurg laser n ngumpat!
hahahahah


enough wif that....skrg bio aku tuk 2012 plak!

*nme sye tggi sye x pnah ubah dri dlu smpi skrg...
*sye lahir? heh klu aku btaw mcm korunk bg hadiah kn?
*hobi? haha bce comics?
*sye single? sye dh brpunye? heh? asl nk tnye?
*bnde yg pling sye bnci..asap rokok haha and brg cap ayam!..pg jauh2 dri aku la!
*bnde yg sye ske...money of course! haha tpu je..hot stuff!
*boyfriend? yg sye cnte sorg je...yg sye ske rmai sgt...hahah

 okay itu la bio pling bangang pnah aku tulis hahah
ok la nk tido...mood sudah xde blek!
enset suda terburai tepi katil....ish2 (geleng2)
bye!


No comments:

Post a Comment