13 December 2011

perosak?

hye peeps! ( kafir nye aku )
orait2.. assalammualaikum korunks..

haih aku telah jalani idup aku selama beberapa ari tanpa fon. bru aku taw betapa seksa nye tanpa fon. okay sume ni sbb aku dah terosakkn charger fon aku. x ckup dgn tuh fon bekapp aku pon charger dh patah.. yes smpi sekarang aku sanadd2 marah kepada perempuan misteri ( pmpuan la sbb blaku kat aspuri ) yg sodap je patah2 kn charger fon ni..charger ag stu plak suda ilang. haih!

okay mmg bukan charger fon je yg aku dh wat rosak. harta2 len aku pon dh jahanam dek aku. sbb tuh mama pggl aku "TANGAN VIRUS"
mangsa2 virus aku?
 *mp4 pinky kesayangan aku tuh!
 *laptop aku!
 *camera digital mama (dlu la)
 *ipad (hampir2...tp skrg dh weng~ ckit)
 *earphone (bpe byk kali tuka)
 *charger2 fon aku..

tak kira ag barang2 yang aku wat ilang..hehe~ truk kn sye? eceh~

mood : no luck!

No comments:

Post a Comment