26 December 2011

thanks mama n papa ~

hye korunks! dh lme x update kn? hahah reason die senang sgt
AKU MALAS!!!! kidding la weyy!!! xdak mase sbnrnye..

okay okay nk cter psl arini..
mama n papa jnji nk beli smthing tuk aku smpena kejayaan aku dlm pmr...
what pmr je? tu pon nk bg hadiah?
heh? alah bia la..mcm la aku x taw korunk tu dpt pekse num stu pon dpt presents gak kn?
hahah lari tjuk plak...
sebenarnye aku xnk ape2 unn..sbb sblm kuar result aku dh dpt mcm2
DSLR aku tuh...bag bru...then g korea tuh
but mama kte xpe...so ape la lagi!!!
bhahahhahahahaha (super evil laugh!)

tadaaaaaaaaaa~!!!!
hahahha bnde ni? hahah mntk byk kali pon smph xkn dpt
"takde faedah" kte mama...
 
hahah aku mntk galaxy note...mama x bg..
mntk galaxy tab..."ipad kn ade..."
mntk galaxy s II ...."enset lme tuh gne jela"
mntk comics....."x ckup agi ke comic kamu tuh?"
 
haih...so ape aku dpt...?
 
aku dpt bnde ni lagi...for twice..time upsr dlu...mp ni jugak..but design lme la
penganti mp aku yg dh no longer used...rosak daaaa...
hmmm agak hampa sbnr nye...but it's okay what?
sblm result aku dh dpt mcm...
thanks mama n papa <3 ! kakak lovelovelove mama n papa!
agagagag...
 
but!!!!! the question is....cmne aku nk download lgu?
laptop aku dh lme jahanam....
laptop mama x bole sntuh (mama x kasi)
laptop papa xbole gak (papa x kasi download2)
so cmne? haih....
 

No comments:

Post a Comment